ZWROTY

Znaczna większość moich produktów to rzeczy szyte na zamówienie – to oznacza, że nie podlegają zwrotom.
Robię od tej zasady wyjątek tylko wtedy, kiedy legowisko nie ma imiennego haftu (lub innej widocznej personalizacji) oraz jego kolory są na tyle neutralne, że pozwolą na dalszą sprzedaż.

W przypadku gotowych produktów (np z działu wyprzedaży) zwrotów możecie oczywiście dokonywać zgodnie z prawem w terminie 14dni.

REKLAMACJE

Jeśli chcesz reklamować drzemadełko, napisz do mnie wiadomość.

Co proponuję w przypadku sytuacji reklamacyjnych:
• wymianę produktu na nowy,
• naprawę produktu (z wysyłkami na mój koszt),
• zwrot kosztów (częściowych z zatrzymaniem produktu lub całkowitych ze zwrotem produktu).

INFORMACJE OGÓLNE

Czy chodzi o zwrot, czy o reklamację – napisz do mnie wiadomość (mailowo lub przez media) z opisem sytuacji. Nie jestem wielką korpo sieciówką, staram się odpisywać w miarę na bieżąco (może nie co godzina, ale kilka razy dziennie tak), więc sytuację postaram się załatwić “od ręki” (wiadomo w granicach rozsądku, nie z sekundy na sekundę;) ).

Adres do zwrotnych paczek (tylko błagam – po uprzedniej wiadomości SMS/mailu/na messengerze):
FPHU DRZEMADŁA Julia Dźwigaj
ul. Pańska 32B
43-330 Stara Wieś
tel. 605 120 929
mail drzemadla@gmail.com
Paczkomat WIL02N – Towarowa 5 (Wilamowice)